Компанія «Євро Вік» успішно діє на ринку Західної України вже більше 15 років, випускаючи свою лінію ковбасних виробів ТМ «Ковбаси Карпат». Асоціація «М’ясної Галузі» зустрілась з Генеральним директором ТОВ «Євро Вік» Лозинським Романом Івановичем, щоб дізнатись, на що саме орієнтується споживач при виборі м’ясної продукції та які фактори підвищують конкурентоспроможність підприємства в боротьбі за увагу споживача.
ТзОВ «Ексім Фуд» входить до списку підприємств-основних експортерів свинини в Україні, яке постійно зміцнює свої позиції і закордоном і на внутрішньому ринку. Яким був шлях від компанії-імпортера до зайняття вагомого місця на ринку м’яса серед експортерів - розповідає засновник компанії Остапчак Мирон Михайлович.
Шлях вдосконалення – це в першу чергу нові виклики, і команда ТзОВ «Євро-Комерс» знається на цьому, як ніхто інший. Будучи «першопрохідцями» використання сканеру для класифікації туш свиней, постійними учасниками виставок та конференцій, активними експортерами, ТзОВ «Євро-Комерс» не зупиняється на досягнутому. Про здобутки компанії та майбутні цілі розповів Асоціації «М’ясної Галузі» комерційний директор компанії Віталій Василишин.
Підприємство з понад віковою історією, одна з візитівок Кременчука - ПрАТ «Кременчукм'ясо», має не лише багате минуле, але й визначне сьогодення. Про нелегкий шлях становлення виробництва, сучасні правила гри на ринку та споживацькі вподобання розповіла Голова правління ПрАТ «Кременчукм'ясо» Ірина Дроздова.