fbpx

face

+38 067 405 43 15

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

5a6acda6e4b0f81f3027a1e6 340x340

ТОВ "Євро Вік"

Компанія «Євро Вік» успішно діє на ринку Західної України вже більше 15 років, випускаючи свою лінію ковбасних виробів ТМ «Ковбаси Карпат». Асоціація «М’ясної Галузі» зустрілась з Генеральним директором ТОВ «Євро Вік» Лозинським Романом Івановичем, щоб дізнатись, на що саме орієнтується споживач при виборі м’ясної продукції та які фактори підвищують конкурентоспроможність підприємства в боротьбі за увагу споживача.

Романе Івановичу, чи не могли б Ви трішки розповісти про асортиментний ряд ТМ «Ковбаси Карпат», яка продукція користується найбільшим попитом?

Наша компанія випускає широкий асортимент продукції. Це і варені ковбаси, сосиски, сардельки, і напівкопчені та варено-копчені ковбаси, копченості, сальтисони та інші м'ясні вироби. Виділити продукт, що є більш популярним складно. Смаки різні, і  кожний клієнт знаходить для себе улюблені позиції, які потім і купує. Тож можу сказати, що в якійсь мірі попитом користується кожна позиція.

А чи не задумувались про створення власної мережі магазинів?

Ми, як і кожне підприємство, розглядаємо можливість створення власної мережі магазинів, для того, щоб надавати споживачу якісну продукцію, яка потрапить з підприємства на прилавок в найкоротші терміни. Але створення власної мережі не є на даний момент приорітетним напрямком в роботі підприємства.

Змагання серед виробників за увагу споживача сьогодні, коли є настільки великий вибір м’ясних виробів на будь-який смак, стає дедалі запеклішим.  Яким чином підвищуєте свою конкурентоспроможність

Так, на ринку м'ясних виробів наразі дійсно є широкий асортимент продукції на будь-який смак. Ми суворо контролюємо якість ковбас і виготовляємо продукцію виключно з високоякісної сировини. В підсумку, стабільна якість продукції, яку виготовляє наше підприємство, а також збалансовані ціни, дають можливість конкурувати на ринку України і нарощувати потужності виробництва.

Щодо контролю якості, поділіться як саме на вашому виробництві її контролюють, чи запроваджено на ТОВ «Євро Вік» системи сертифікування?

На нашому підприємстві запроваджена система HACCP, ми постійно покращуємо якість нашої продукції і впроваджуємо нові інструменти для її контролю. Вироби зберігаються в герметичних упаковках і містяться в холодильних камерах, які забезпечують оптимальний температурний режим і запобігають передчасному псуванню. Всі види ковбас, сосисок та інших виробів сертифіковані і виготовляються відповідно до ДСТУ та ТУ.

ТОВ «Євро Вік» є доволі потужним виробництвом, як складаються справи з сировинною базою, чи не відчуваєте дефіциту сировини?

Підприємство працює на ринку України вже багато років. Завдяки злагодженій та стабільній роботі колективу компанія здобула хорошу ділову репутацію та репутацію надійного партнера, в результаті чого ми не відчуваємо дефіциту сировини.

Поділіться вашими думками щодо розвитку компанії в майбутньому: до чого прагнете та які цілі ставите перед собою?

Для нас головним завданням було, є, і завжди буде виготовлення та реалізація найякіснішої продукції. Ми не стоїмо на місці, з кожним роком ростемо та розвиваємось, без цього не може існувати жодне виробництво. Але основна ціль і першочергове завдання – це задоволеність споживача.

 

Офіційний сайт: kovbasy-karpat.com.ua

Останні новини