ТОВ "Юстус"
Власник ТОВ «Юстус» Мацібора Сергій Петрович розповів про те, як це - керувати м'ясопереробним бізнесом та з якими труднощами стикаються оператори м'ясоперобного ринку на сьогоднішній день.
Сергію Петровичу, чи не могли б Ви, для початку, коротко охарактеризувати своє підприємство: з чого починалось заснування компанії, які цілі на той час ставили перед собою?
Все почалось із забою в домашньому господарстві. Поступово в мене виникла ідея створення власного м’ясопереробного бізнесу. До того ж, неабиякий досвід та навики були присутні, тому власне без всіляких роздумів рішуче вирішив рухатись у задуманому напрямку. Також відвідав низку м’ясопереробних підприємств закордоном, після чого створив своє власне підприємство.
Бути власником м’ясопереробного бізнесу в Україні – завдання не з легких. Для цього потрібна команда однодумців, професіоналів, людей, які готові чесно і сумлінно виконувати доручену їм справу. Чи вдалось Вам створити таку команду?
Бути власником підприємства не легка справа. Для цього потрібні навики та вміння не лише у виробничих процесах, але й загалом в управлінні компанією. Одним із важливих завдань було створення дружнього робочого колективу, метою якого є досягнення цілей компанії. Зі свого боку - створити гідні умови праці, надати працівникам можливість реалізовувати себе та забезпечити гідною оплатою праці за виконану роботу. Так, у мене є сформована команда однодумців, але ми завжди відкриті для нових людей з цікавими ідеями.
Чи виокремлюються для переробників певні періоди, коли ціни на живець є найвищими?
Так, насправді рік поділений сезонами спаду та сезонами зросту. Традиційно, зріст відбувається під Новий Рік та різдвяні свята, а також напередодні Великодня.
Великодній період цього року не змусив чекати на підвищення ціни на живець, яких заходів вживаєте, щоб таке різке зростання цін не вплинуло на кінцевого споживача?
Насправді, ринок залежить від попиту та пропозиції. Щоб вжити якісь конкретні заходи та повпливати на підвищення ціни у цей період - є марною справою. Переробники м'яса мене зрозуміють, про що йдеться. Звичайно хочеться працювати у планованому та стабільному ринку.
З огляду на складну ситуацію з АЧС, як саме посилюєте систему біобезпеки на підприємстві?
АЧС - це проблема всіх операторів ринку свинини. Зі свого боку, велику перевагу надаємо дезинфікації та мийці спецтранспорту для перевезення тварин. Працюємо із постійними та відомими постачальниками, які , в свою чергу, дбають про біобезпеку своїх підприємств. З таким підходом, на нашу думку, ми зменшуємо ймовірність розповсюдження АЧС.
На закінчення, дозвольте поцікавитись цілями компанії, чого хотіли б досягти в майбутньому?
Сьогодні, наше першочергове завдання — збільшення виробництва та досягнення максимально можливої якості й безпечності нашої продукції. Ми постійно вдосконалюємо робочі процеси, і в умовах ринку, на наш погляд, це єдиний шлях до збільшення конкурентності підприємства. Тож сподіваємося на фінансову успішність 2019-го року, що дасть можливість досягати поставлених виробничих цілей і розвивати бізнес у майбутньому.
Офіційний сайт: www.yustus.com.ua