fbpx

face

+38 067 405 43 15

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Асоціація «М’ясної галузі» увійшла до числа співзасновників Агро-Продовольчої ради

Агро-Продовольчої рада  – це об’єднання організацій та провідних фахівців аграрного сектору України задля захисту інтересів агро-продовольчої галузі на регіональному, національному та міжнародному рівні. Тепер до її співзасновників увійшла і Асоціація «М’ясної галузі». 

mb apr

Про мотиви та перспективи, пов’язані з цим рішенням, розповів Микола Бабенко, виконавчий директор Асоціації:

«Нові виклики пов’язані зі світовою пандемією, змінюватимуть ситуацію на глобальному ринку продовольства. У цих умовах нагальною є консолідація виробництва, переробки та реалізації сільськогосподарської продукції. Агро-Продовольча рада (АПР), на нашу думку, і є тією структурою, що здатна забезпечити об’єднання зусиль представників суміжних галузей усього ланцюга від лану чи ферми до столу. Прийнявши запрошення увійти до числа співзасновників АПР, Асоціація «М’ясної галузі» розуміє, що завдяки цьому зможе не тільки ще краще задовольнити потреби внутрішнього споживача в продуктах харчування, але й успішно працювати на глобальному ринку продовольства».

Україна – аграрна держава, і ту перевагу, що ми є визнаним лідером із поставки на зовнішні ринки продовольчих товарів, потрібно використати. Це, насамперед, стосується продукції з доданою вартістю, створеної в Україні. Ланцюг, який поєднує виробників зернових, підприємств, які вирощують свиней і велику рогату худобу, м’ясопереробні та торгові підприємства, дуже важливий.

«У часи нових викликів особливо необхідно, щоби за одним круглим столом могли зібратися представники різних галузей, і АПР забезпечує таку можливість. Ми бачимо, що існують проблеми, пов’язані з неузгодженими позиціями щодо експорту зернових, з прогнозами на зменшення врожаю, зі зростанням обсягів експорту великої рогатої худоби замість збільшення поставок на зовнішні ринки м’яса з доданою вартістю. Ми маємо все це врахувати, щоби забезпечити сталий внутрішній попит на продукти харчування за доступними українському споживачу цінами, а так само створити умови для експорту надлишків продукції», – резюмував Микола Бабенко.


Нагадуємо, що українські переробники м’яса закликають свинарів підписати Меморандум про партнерство і ціноутворення. Ініціатори Меморандуму вважають, що в часи катастрофічного падіння купівельної спроможності у вітчизняного споживача, учасники ринку не мають керуватись автономною та ситуативною мотивацією.

Останні новини