Дичина набуває популярності в Європі
Дичина поступово завойовує все більшу частку європейського м'ясного ринку, що підтверджується зростаючою кількістю компаній - виробників дичини, представлених на виставці Anuga 2019. За словами Карла Бергера, генерального директора Hochlander Wild GmbH (підприємство спеціалізується на дичині), в даний час продукція компанії продається вже у більш ніж у 13 країнах Європи. Позитивні зрушення у даному сегменті ринку спостерігаються декілька останніх десятиліть, коментує він.
" Ми купуємо дичину у мисливців, власної сировини у нас немає. На даний час, ми напрацювали свою клієнтську базу, 80% якої вже складають постійні клієнти. Ми також оптово розповсюджуємо нашу продукцію для ресторанів і співпрацюємо з великими м'ясопереробними компаніями, яким поставляємо сировину для виготовлення ковбасок, пиріжків, готових страв ", - розповідає Карл.
Компанія розширила спектр своєї діяльності в останнє десятиліття, взявши на себе завдання обвалювати та розробляти дичину за вимогами клієнта, проте є одна сфера, якою на підприємстві не збираються займатись. " Ми не збираємося конкурувати з нашими клієнтами і починати виробляти готову продукцію з дичини ", - пояснив пан Бергер.
Цього року на виставці Anuga 2019 сегмент дичини був представлений виробниками з Німеччини, Австрії, Угорщини, Латвії, Уельсу, Нової Зеландії, Південної Африки та Австралії, їх присутність демонструє збільшення частки цієї продукції на ринку.
За даними euromeatnews.com