Цільовою аудиторією заходу є керівники м’ясопереробних підприємств, директори з якості, технологи, начальники відділів закупівель, головні інженери, представники ритейлу, дистриб’ютори, постачальники м’ясної сировини, інгредієнтів, обладнання та пакування.
Медіа-партнери: журнал «Світ Продуктів», www.packaging.com.ua
У рамках програми зустрічі увагу буде приділено тенденціям світової та вітчизняної індустрії м’яса та м’ясних продуктів, а також сучасним технологіям виробництва, вирішенню питань якості та безпечності, подовженню термінів зберігання, вибору
споживчого пакування. Також розглядатимуться успішні кейси створення м’ясних брендів, обговорюватимуться нові підходи щодо просування м’ясної продукції на ринку.
Зокрема, спікери говоритимуть про таке:
Окрім того, у рамках конференції пройдуть:
м’ясопереробної галузі в умовах війни»;
та м’ясних виробів, інгредієнтами й обладнанням для їхнього виробництва, пакувальними рішеннями.
Участь у конференції вже підтвердили понад 70 компаній, серед яких: МХП, «ТД Кременчукм’ясо», «Тульчинм’ясо», «УПГ-Інвест» (ТМ «Сяйвір»), «Індичка», «Птахокомплекс Дніпровський», «Луцьк Фудс», «МК М’ясний», «Алан», «Житомирський
м’ясокомбінат», «Вербена», «Ідна», «Птиця Поділля», «Провінція Плюс», «Праймфуд», «Фірма Гармаш», «Укр Міт Груп», «М’ясторія», «Власна Ферма», «М’ясна Карта», «Ашан», «Омега» (Варус), «СМК-дістріб’юшин», «М’яснофф», «Морський дім», «Нова Імперія», «ВКФ Варто», «Ватаг Груп», «ДЛК Пілот», «Каміс Приправи», «М’ясний Гурман», «Новус», «Фріанна Фудс», «Смачні традиції», «М’ясоруб», «Ніжинський консервний завод», «ЯНТАС», «Агратіка», «Євро Вік» (ТМ «Ковбаси Карпат»), «Львівський холодокомбінат» та інші.